Niet tevreden
In de praktijk vinden we het belangrijk dat patiënten zich op hun gemak voelen en professioneel geholpen worden. Ons streven is dan ook om elke patiënt als een individu te zien en de meest passende zorg te bieden. Zo zullen wij ook voorafgaand aangeven wat u van een behandeling kunt verwachten en waar u rekening mee moet houden. Een tevreden patiënt is immers ook een tevreden huidtherapeut, en daar doen wij het voor.Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn dan vinden wij het prettig als u dat met ons bespreekt. Samen zullen we kijken naar een passende oplossing. Vaak is een vervolgstap dan ook niet nodig.
Wanneer dit helaas niet afdoende zal zijn vragen wij u uw klacht schriftelijk in te sturen naar ons correspondentie adres; Haven 19-21, 4941 DE Raamsdonksveer t.a.v. Huidvisie Brabant. Wij zullen hier na ontvangst op reageren.
Hebben bovenstaande stappen nog niet geleid tot een goede oplossing voor u dan kunt u zich wenden tot de klachtencommissie van de Nederlandse vereniging van Huidtherapeuten, de NVH.
Deze commissie is onafhankelijk en zal uw klacht behandelen. Wanneer u op onderstaand logo klikt komt u op de website van de NVH.